Header Ads

relax tone

Tvdeki Sihirli Krem Siparişi

Nurs Magnezyum Kremi sonunda çare getiriyor.

Şiddetli kas spazmları için Baclofen kullanıyordum. Bu ilaç esas olarak, belkemiği konuları için kullanılmaktadır. Ayrıca nörolojik hastalıklar için kullanılan Neurontin isimli ilaç da reçetemde vardı. Doktorumun sinirlerini bozuyorum, bu nedenle benim çılgın olduğumu söyleyebilirsiniz. İsterseniz karıma sorun. Doktorlar bedenimde ne gibi işler döndüğü konusunda şaşkınlar. Belkemiği doktorları ve beyin doktorları bu kümelenmiş krizlerin, belkemiğinden mi kaynaklandığı yoksa nörolojik kaynaklı mı olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Bu spazmlar gün içinde sayıca çoğunlukla az fakat çok rahatsız edici. Kötü günlerimde, günde iki yüz (200) kadar spazm gelebilir ve onlu ile on beşli gruplar halinde vurabilir ve bunlar beni çoğu zaman hareket edemez hale getirebilir. Gerginlik ve bitkinliğin onların miktarını ve her birinin yoğunluğunu artırdığı anlaşılıyor. Bu spazmlarla başa çıkması o kadar zor ki onları kontrol edilebilir bir duruma getirmek, sakinleştirmek için bütün enerjimi harcamam gerekiyor.
>

Bu durumun üstesinden gelmenin hiçbir zaman mümkün olmayacağını düşündüm. İlaçların benim son ve nihai çare kaynağım olacağını gerçeğine boyun eğiyordum. Çok çeşitli doğal [naturopatik] protokoller denememe rağmen, hiçbirinin rahatsızlığı çözmeyeceği anlaşılıyordu çünkü spazmlar hem yoğunluk ve ortaya çıkma sayısı anlamında kötüleşmeye devam ediyordu. Detoks protokolü için verdiğimiz kararlardan biri sizin hakkınızda bir şeyler duyduğumuz fantastik kil banyolarınızdan bazılarını almaktı. Postadan bize topik kullanım için bir sprey şişesi içinde Nurs Magnezyum Kremi numunesi ile Dr. Mark Sircus’un Transdermal Magnezyum Terapisi ile ilgili bir kitabı geldi. Doktorlarımdan birinin önerdiği gibi kalsiyum ile kapsül biçiminde Magnezyum denedim. Spazmlar yoğunlaşıncaya kadar biraz çare oldu. Bu noktada ağır ilaçlara dönmemiz zorunlu hale geldiğinden, ne kaybedeceğimi düşündüm. Bütün vücuduma Nurs Magnezyum Kreminı ilk uyguladığım iki gün, spazmlar azaldı. Bunun bu ürün nedeniyle ortaya çıktığını söylemek için henüz çok erken, fakat bir dizi bilinmeyen olay yoluyla yaşamın küçük tesadüfleri ve sizin sıvı Magnezyum ürününüz ikisi yaşamımı zenginleştirdi. Bu basit mineralin benim için neler başardığını size anlatamam. Birkaç hafta gibi kısa bir sürede farklı bir kişi oldum. Artık yaşamımı kontrol altına alan ve beni savaş alanına çeviren yakalanması zor bir yaratığı bulma peşinde koşmayacağım. Sakinim ve barış içindeyim, artık sadece kendim olmakla ilgilenen bir düşünce yapısına sahip değilim. Nurs Magnezyum Kremi hakkında size teşekkür etmek istiyorum! Çok teşekkür ederim! - L Morton, Albuquerque, NM

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.