Header Ads

relax tone

12 Kasım Kısmetse Olur 29.Bölüm Neler Yaşandı

12  KASIM KISMETSE OLUR EVİNDE YAŞANANLAR

Kanal D tv kanalları arasında Evlendirme programlarına bir alternatif olarak Kısmetse Olur programını getirdi ve program yayınlandığı günden itibaren büyük ilgiyle takip ediliyor. 7 damat 7 de gelin adayının evlenebilmek için mücadeleleri devam ediyor. Hafta içi her gün Kanal D ekranlarında yayınlanan ve izleyici tarafından ilgiyle takip edilen evlendirme programı Kısmetse Olur 29.bölümüyle bugün ekranlara geldi. Dün Cansel ve Mehtap 2. ihtarlarını aldılar 3. ihtarlarını almaları durumunda kısmetse olur evine veda edebilirler.Bakalım bu gün kısmetse olur evinde neler yaşanacak Hepsi 12 Kasım perşembe günü yayınlanacak olan 29.bölümde. Bizde her gün tüm gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Kimler kırmızı odaya gidecek, hangi damat adayı kimle gürüşme yapmak isteyecek tüm gelişmeler Kısmetse Olur'un yeni bölümünde...İşte 12 Kasım Kısmetse Olur 29.Bölümde yaşananlar...

Kısmetse Olur 12 Kaım 2016 Perşembe Günü Yaşananlar 

Kısmetse olur da dün Emre ve Melis arasında tekrar ılık rüzgarlar esmişti. Fakat Erdem hala fikrini değiştirmiş değil. Melis ne kadar ben bundan sonra Erdemden başka kimseyi tanımak istemiyorum dese de Erdem Melisle olan ilişkisine pek sıcak bakmıyor.

Kısmetse Olur evinde yine soğuk rüzgarlar esti.  Mehtapla Cansel arasında gergin dakikalar yaşandı. Birbirlerinin üzrine yürüyen gelin adayları daha önce de ihtar almış adaylardan. Bakalım bu gergin dakikalardan sonra bir ihtar daha alacaklar mı.


Cansel'in Babasının Damat Adaylarının Evine Ziyareti

Cansel'in babası Hasan Bey damatlar evine süpriz bir ziyarette bulundu. Cansel'in babası damat adaylarıyla kahvaltı ve sohbet etti.





Melisin Mehtapla Sohbeti
Mehtap Melisin Erdem'i nasıl ikna ettiğini anlayamadığını söyledi. Melise söyle ne yaptın da Erdemi ikna ettin ağlayarak mı ikna ettin dedi. Melis te ben Erdemi ağlayarak ikna etmedim özür dileyerek ikna ettim dei. Melis te Mehtap sana biraz taktik vermemi istermisin belki birisini bulursun dedi. Mehtapta naptın anlamadım şoktayım dedi.Bu dakikalarda damat adayları da Melis ve Mehtap'ın konuşmalarını ekrandan izlediler. Melisin konuşmalar arasında Erdemin bana zafı varmış demek ki dedi. Mehtap ortada kaldın kabul et ortada kalmamak için Erdeme ağlayarak kendini kabul ettirin kabul et dedi. Melis sen bugün şeytanı mı oynuyordun dedi. Mehtap da doğruları söylüyorum dedi. Mehtap sürekli gelin adaylarıyla tartışma yaşıyor.

Melis Mehtap'a sen Erdeme aşıksın Erdem bana nolacak böyle Mehtap dedi. Mehtap ta böyle saçma sapan şeyleri nerden uyduruyorsun dedi.

- Erkekler evinde konuşmaları izleyen damat adaylarından Erdem aldığım cevaplar beni tatmin etmiyor dedi. Erdem benim için Melis artık yok dedi.

Sermin'in Ayçayla Görüşmesi
Sermin Ayçaya gel konuşalım dedi. Ayça Emreden kötü tepki alacağını bile bile neden yaptın dedi. Sermin aklımda iki aday vardı dedi. Sadece Emrenin sana ilgisi ve saygısı var diye biliyordum belki diye düşündüm dedi. Biz seninle o kadar kötü olmayalım diye konuşuyorum dedi Cansel olayları büyütüyor o kıza ayar oluyorum dedi.http://haberler4.blogspot.com

Cansel ile Babasının Görüşmesi

Cansel Babası Hasan bey damat adaylarını ziyaretten sonra gelin adayların yanına geçti. Cansel'in babası benim damat kriterlerimi biliyorsun dedi. Cansel babasına senin beğendiğin kim diye sordu. Babası da Serhan ve Erdem dedi. Cansel de ikisi de iyi insanlar zaten huyları da biraz senin huylarına benziyor dedi.


Ayça'nın Eski Nişanlısı Neden Kısmetse Olur Yayınına Mesaj Gönderdi? Ayça'nın Tepkisi Ne Oldu?

Seda hanım Elinde orkidelerle gelin adaylarının evine girdi. Orkideyi kimin sevdiğini sordu. Orkideler Ayçaya gelmişti ve aynı zamanda Ayça'nın eski nişanlısından bir mesaj gelmişti. Sana Ayça demiyorum çünkü sana ben aşkım diyorum çünkü ben Ayçayı değil aşkı seviyorum. Çünkü sen benim aşkımsın bana şimdi dolu dolu gözlerle bakmanı isterdim. Sen benimsin benim aşkımsın dedi.Keşke demek istemiyorum yıllar sonra senin için keşke demek istemiyorum bunun için elimden gelen her şeyi yapacağım dedi. Ayça bunu üzerine Seda hanım ne hissettin dedi. Ayçada hiç bir şey hissetmiyorum sadece bu görüntüleri Emre görecek ve ona üzüldüm şimdi sadece benim üzerimden pirim yapmaya çalışıyor ama ben Emre'yi seviyorum ve ondan vazgeçmeyeceğim dedi.

Bu görüntüleri izleyen Emre ne yapacak. Emre ile Ayça bu görüntüler yüzünden ayrılacaklar mı.
Görüntüleri izleyen Emre çok sinirlendi ve keşke bunların üzerine Ayçanın tepkisini de izleseydik de yolumuzu ona göre çizseydik dedi. Emre Ayçanın popüleritesi için böyle gurursuzca davranıyor dedi.

Emre ayçanın görüntülerini yarım yarım izlemesine rağmen ayça onun için ağlamamıştır eski nişanlısının ona yaşattıklarına ağlamıştır dedi.

Melis ve Erdemin Ekrandan Birbirlerine Söyledikleri
Kısmetse olurda ekrandan Erdem ve Melis birbirlerine karşılıklı mesaj yolladılar Melis Erdemi bu nazlarına gelemem fazla naz aşık usandırır dedi. Erdem de ben senin insanlara karşı korumaktan anlatmaktan bıktım dedi. Ben sana kalbimle geldim sen bana aklınla geldin dedi. Biz diye birşey olamaz mesajı veren Erdem ben seni başkasıyla dışarda bekliyor olucam dedi. Melis de bunun üzerine dikkat et de ben seni başkasıyla dışarda bekliyor olmıyım dedi.
http://haberler4.blogspot.com
12 Kasım Kısmetse Olur Melis ile Mehtap Kavga Etti...
Melis ile Mehtap Erdem için kavga etti... İşte yaşananlar...


Melis ve Mehtap'ın Kavgasında Neler Yaşandı
Mehtap'ın Melis'e sen Erdem'in sevgisini hak etmiyorsun demesi üzerine stüdyoda gergin dakikalar yaşandı. Melis de bunun kararını sen mi vereceksin dedi daha sonrasında Mehtap'ın sen Erdem'i seviyor musun demesi üzerine Melis Sanane diyerek Mehtap'ın üzerine yürüdü ve yine gelin adayları arasında sesler yükseldi. Seda hanım damat adaylarıyla yaşanan olayların görüntülerini izledi ve ihtar için gelin adaylarının yanına gideceğini belirtti.


Cansel ile Erdem'in Görüşmesi
Cansel Babasının damat adayı olarak hem Erdem hemde Serhan'ın olduğunu söylemesi üzerine Cansel damat adaylarının evine gitti. İlk olarak Erdemle görüşen Cansel Erdem için senin kindar bir tarafın var mı dedi.  Erdem de sana haksızlık etmişim dedi. Hatta elemede birbirimiz adını yazmıştık dedi. Ben melise gereğinden fazla fedakarlık yaptım ve iyi  yaklaştım dedi. Erdemden Cansel'e sıcak sözler geldi. bakalım ilerleyen günlerde Cansel ve Erdem arasında birşeyler yaşanacak mı? Siz ne düşünüyorsunuz Erdem ve Cansel yakışıyorlar mı yorumlarınız bizimle paylaşabilirsiniz.

KISMETSE OLUR DİĞER BÖLÜMLER
Kısmetse Olur 20.Bölüm 2 Kasım 2016
Kısmetse Olur 21.Bölüm 3 Kasım 2016
Kısmetse Olur 22.Bölüm 4 Kasım 2016
Kısmetse Olur 23.Bölüm 5 Kasım 2016
Kısmetse Olur 24.Bölüm 6 Kasım 2016 
Kısmetse Olur Kim Elendi 7 Kasım 2016
Kısmetse Olur 26.Bölüm 9 Kasım 2016
Kısmetse Olur 27.Bölüm 10 Kasım 2016
Kısmetse Olur 28.Bölüm 11 Kasım 2016

kismetse olur 29.bölüm, kismetse olur, kismetse olur 12 kasım, kısmetse olur bugün neler oldu, kısmetse olur neler yaşandı, ayça ile emre, emrenin eski nisanlisi, melis ile mehtap kavgası 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.