Header Ads

relax tone

CONVERS BEBEK PATİKLERİ


sağ  kenar da kuyruk:)
                           sol kenardan pati

                                        İlla ki gelip poza girecek

                                 ve komle bıraktı kendini:)))))
                    Boş ver sen çekime devam bakışı sanırım:))))))

                              Bu da minik torunumun  Duru'nun  patik defilesi:)))

Uzun zamandır convers patikler örüyorum hiç bu kadar  minik  bebek conversleri örmedim:)).
 Ebat olarak şu hazır satılan bebe çoraplarının  içinden çıkan kalıplara göre yaptım tabanı 9-10 cm kadar.
 Duru için ördüğüm patikler  biraz büyük geldi gözüme   yakın da bebek olmayınca ölçü fazla geldi benim yaptıklarım hep 6-9 aya göre ölçüleri. O yüzden bir de hemen giymelik öreyim seneye  yine bakarız dedim   .
 İki conversde de renkleri zıt kullandım Balıkesir'e gönderdim kargo ile Tuğba kızım da  ayağın da çekip göndermiş fotosunu:))

 Fotoğraflar da gördüğünüz gibi kenardan köşeden bir şekilde dahil olup kendi örmüş gibi pozunu da verdi benim ortak BADEM:)))
  Masanın üzerin de ne zaman çekim yapsam  atlayıp geliyor işte.

Birileri  inatla gündemi  üzüntü çerçevesine sokma gayretinde de olsa da biz güzel günler ve haftalar dilemeye devam edelim.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.