Header Ads

relax tone

23 Kasım Kısmetse Olur 35.Bölüm Neler Yaşandı

KISMETSE OLUR SON BÖLÜM 23 KASIM ÖZET

Kısmetse Olur yarışmasının yeni haftasında yeni bölümü 23 Kasım 2016 Pazartesi günü yayınlandı. Sekizinci haftaya yine bol tartışmalı başlandı. Özellikle yeni gelen yani eski elenmiş yarışmacılardan geri gelen Eser'in Erdem ve Cansel ilişkisine etkisi, Emre ile Ayça arasındaki tartışmalar güne damgasını vurdu... 23 Kasım Kısmetse Olur 35.bölümde yaşananlar, tartışmalar hepsi yazımızın devamında...

Kısmetse olurda geçen hafta Burçak ve Yasin veda etmiş yerine eski yarışmacılardan Daniela ve Eser geri dönmüştü. Haftanın ilk gününde Daniela ve Eser ilk günlerini kısmetse olur evinde geçirdi. Eser Erdem'e senin ilişkine ben yaşadığın şeye saygı duyuyorum ama benim belirlediğim bir yol var ve o yolda ilerleyeceğim dedi. Erdem ile Cansel bir araya geldiğinde de ilk konu Eser oldu. Erdem Cansel'e "seni artık kıskanıyorum" dedi... Bakalım Cansel'in Eserin bu tutumu karşısında duruşu nasıl olacak ve Erdemle ilişkisini sürdürecek mi yoksa Eser'i mi tercih edecek bunu ilerleyen günlerde hep birlikte göreceğiz. Erdem kırmızı oda görüşmesinde Cansel'e  Eser'in ona bir zarf vereceğini söyledi ve o zarfı almamasını istedi. Fakat buna rağmen Cansel Eser'in verdiği zarfı aldı. Eser'in Cansel'e verdiği zarfta şiir vardı. Erdem ile Cansel beraber otururlarken Eser, Cansel ile görüşmek için izin istedi. Erdem bu görüşmeyi olgunlukla karşıladı. Eser'den Cansel'e "Bir kıvılcım kadar ümit varsa eğer bu dünya ikiye yarılsa yine de pes etmem" dedi.Habeler4 Hatta Cansel ile Eser ele ele bile görüntülendi... Cansel Eser ile görüşme sonrası bir itirafta bulundu ve Eser'in aklını karıştırdığını söyledi. Demek ki Cansel hala Eser'e ilgi duyuyor. İlerleyen zamanlarda bunu daha net göreceğiz...http://haberler4.blogspot.com

23 Kasım pazartesi Kısmetse Olur son bölümünde kırmızı oda görüşmeleri yapıldı.Bugün damat adayları gelin adaylarını kırmızı odaya davet ettiler. Seda hanım geldi ve Gelin adaylarından kendilerini hangi damat adayının çağıracağını tahmin ettiler.

İşte Gelin Adaylarının Kırmızı Oda Tahminleri
Daniela - Tankut tahmininde bulundu(bildi)
Duygu - Serhan tahmininde bulundu(bildi)
Ayça - Emre tahmininde bulundu(bildi)
Mehtap - Tankut tahmininde bulundu(bilemedi)
Cansel - Erdem  tahmininde bulundu(bildi)
Melis - Murat tahmininde bulundu(bilemedi)
Ceyda - Ercan tahmininde bulundu(bildi)

KIRMIZI ODA GÖRÜŞMELERİ - KİMLER KIRMIZI ODAYA GEÇTİ

Emre - Ayça
Emre Ayçaya eleme gecesindeki hareketlerini sordu ne oluyor sana ne değişti bu hareketlerin ne anlama geliyor dedi. Ben senin bu güne kadar kararlarını sorguladım mı sen benim kararlarımı neden sorguluyorsun dedi. Sana seni seviyorum dedikten sonra sende bir şeyler değişti gördüğüm kadarıyla dedi.Ayçaya eleme gecesindeki tavırlarından dolayı çok sinirlendiğini belirten Emre kırmızı odayı terk edip sen bunları biraz düşün dedi. 

Erdem - Cansel
Erdem kırmızı odaya Cansel'i çağırdı. Cansel'e geçen hafta Melis ile yaptığı dansın hangi şartlarda yaptığını anlattı. Cansel de yinede sen Melisi tanıyorsun ve yinede onunla dans ettin dedi. Erdem olanları açıkladı ve Cansel'e yeni gelen damat adayı Eser'in kendisine birşeyler yazdığını ve bir zarf vereceğini söyledi ve o zarfı almamasını istedi.  


Eser - Cansel 
Eser kırmızı odaya Cansel'i çağırdı. Eser daha önce de yarışmada yokken Cansel' e mektup yollamıştı. Yine Cansel'e bir zar ve çiçek verdi. Cansel'e karşı duygularını açıkladı ve ona çok değer verdiğini söyledi.



Ercan - Ceyda
Ercan kırmızı odaya Ceydayı çağırdı. Ercan Ceyda'nın yeni saç modelini çok beğendi. Önce tatsız bir konudan başlayacağım dedi. Ceyda da hiç kötü başlamayalım dedi. Ercan da o zaman ben netim ama karşımdaki bana bir şey hissetmiyorsa duvara çarpmak istemem dedi. Elleriyle yaptığı bir hediyeyi Ceyda ya verdi. Bir yaprağa Ceyda Ercan ve sonsuzluk yazmıştı. Ceyda bu hediyeyi çok beğendi. Ercan bana net bir cevap ver ya beraber olalım ya da iki dost kalalım dedi. Ceyda da ben senin tutumunu çok beğeniyorum ve ailem de çok beğeniyor dedi ve ciddi bir anlamda bir yola girmeye karar verdiler.

Tankut - Daniela
Tankut kırmızı odaya Daniela'yı çağırdı. Daniela Tankut'un kendisini çağırmasına mutlu olduğunu söyledi. Senin benimle alakalı istikrarlı olmanı çok beğendim dedi. Sana bir hediye getirdim dedi ve Tankut'a bir tesbih ediye etti. Ben maço değil adam istiyorum dedi. Tankut da bu hediyeye ve Daniela'nın düşüncelerine çok sevindi ve mutlu olduğunu belirtti. Birbirlerine sarıldılar bakalım ikili arasında ilerleyen günlerde neler yaşanacak.

Murat - Duygu
Murat kırmızı odaya Duyguyu çağırdı. Murat biz doğru şeyler yapmıyoruz dedi böyle birbirimizin adını yazarak ve kırıcı olarak birşey elde edemeyiz dedi. Geriye dönmemek lazım biz birbirimizi iyi tanıdık dedi. Belli yaştayız ve ona göre davranmamız lazım dedi. Duyguda ben sana yüz yapmadım hiç dedi. Duygu geçmişi konuşuyoruz dedi Murat ta biz geçmişi konuşmuyoruz dedi eskileri kaşımaya gerek yok dedi. Sonuç olarak olgun insanları bazı şeyleri konuşabiliriz dedi.  

Serhan - Duygu
Serhan kırmızı odaya Duygu'yu çağırdı. Duyguya Murat ile olan ilişkilerinde dış göz olarak Duygu'ya tavsiyelerde bulundu. Murat abi senin adını sadece sen yazdın diye yazıyor. Bence bazı şeyleri bi gözden geçirin dedi. Görüşme Duygu ve Murat'ın ilişkisinin durumu hakkında görüşerek geçti.

23 Kasım Emre ve Serhan Neden Kavga Etti
Damat adayları taklit yaparak eğleniyorlardı. Serhan'ın da buna dahil olmasını istediler Serhan katılmak istemedi ben yapamıyorum benim bir ağırlığım var dedi. Bunun ağırlıkla bir ilgisi olmadığını söyleyen Emre sonuçta taklit yapmakla bir şey olmaz dedi. Serhan'ın bunu üzerine burası taklit yeri değil demesi ve ben yapamıyorum kim ne yaparsa yapsın dedi. Emre'ye boş yapma demesi üzerine Emre sinirlendi ve Serhan'a bak burada ben başka kimseye benzemem neyi boş yapıyorum dedi. Serhan da bana öyle gözlerini büyüterek bakma, bana gözlerini pörtletme dedi. Ortamın gerilmesi üzerine damat adayları aralarına girdi ve olayın büyümesine engel oldular.

23 Kasım Emre ile Ayça Kavga Etti...
Geçtiğimiz hafta finalde Ayça'nın Emre'nin koruma altına Ceyda'yı alması nedeni ile tavır yapması bugün de sürdü. Hatta Ayça Emre'yi kıskandırmak için Ercan'a parfümün güzel kokuyor diye iltifatta bulunması ikili arasında kısa bir tartışma yarattı...

Bakalım yarın kısmetse olur evinde neler olacak, yeni bölümde yeni ilişkiler filizlenecek mi? Özellikle yarın ki bölümde Cansel'in Eser ile olan ilişkisi daha netlik kazanacak gibi, hatta Ercan Cansel'e, Eser'den hoşlandığı yönünde konuşması da bunu açık olarak gösteriyor. Bakalım neler yaşanacak... Serhan ile Melis arasında da kısa bir tartışma olacak, hatta Melis ile Ceyda da kavga edecek.. Melis Ceyda'nın resminin üzerine Ercan mı Serhan mı yazacak...

kismetse olur neler oldu, 23 kasım kısmetse olur, kısmetse olur son bölüm, kısmetse olur özet, kısmetse olur pazartesi son bölüm neler oldu

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.