Header Ads

relax tone

İşte Benim Stilim All Star 75.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(25 Kasım 2016)

İŞTE BENİM STİLİM SON BÖLÜM 75.BÖLÜM(25 KASIM 2016)

İşte Benim Stilim All Star'ın yeni bölümü 25 kasım 2016 Çarşamba günü ekrana geldi. Yeni bölümünde eleme potasına giren üçüncü yarışmacı belli oldu. Bu hafta işte benim stilim elem potasında ilk gün Sima, ikinci gün ise Ayşenur Balcı kalmıştı. Bakalım bugün eleme potasına kim girecek...

İşte Benim Stilim'de bugün Sima'nın tartışmaları vardı. Sima gelir gelmez tartışmaları başlatmış oldu. Sima yeni sinema filminde bahsetti. Türk Lokumu filminde başrol oynadığını söyledi. Sima Şerafetinova'nın sinema filmi Türk Lokumu merak uyandırdı. Tabi Sima filmi hakkında konuşurken diğer yarışmacılar da kahkahaya boğuldu... Sima'nın Çiğdem'e seni sevmiyorum dedim ardından da ağladı...

İşte 25 kasım işte benim stilimde eleme potasına kalan yarışmacı...

73.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Sima Şerafettinova"
74.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Ayşenur Balcı"
75.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "??"

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 75.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Gülay Hançer
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Sima Şerafetinova
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Neda Poursaeıd
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 25 kasım çarşamba, iste benim stilim all star 75.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 75.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı,25 kasım işte benim stilim kıyafetleri,25 kasım ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.