Header Ads

relax tone

BADEM SEVENLER BUYRUN :)


                             Koridora koyulan tabureye ilk o oturacak

                Canı nereyi isterse her yer  önce ona sonra bize ait:)))
                               Bugünler de bu modda.Bazıları sıcak sever:))))))))
                                   Bu da şımarıklığın tavan yapmış hali
Ona olan sevgimiz her şeyin üstün de derken biz televizyonu kast etmemiştik:)))

                       Sonra anladım ki bana bir söylemeye çalışıyor

     
Açık olan TV nin üzeri oldukça sıcak beyefendi ısınıyormuş.Ben elektrik sobasını yakmayınca o da çıkıp oraya oturuyor  sıcaklık istiyormuş bu da yeni iletişim yöntemimiz  elektrik sobasını yakar yakmaz inip önüne yatıyor yukarı da görüldüğü gibi:))))
       İri olmaya iri ama biraz da iki yıldır tüylerini kestirmiyoruz  o yüzden böyle ,çok zor bayılması yüzünden ve    uyutan o iğnelerin böbreklerine olan zararını okuyunca vazgeçtik biz de. Yazın zor oluyor ama  vantilatörün altına yatınca olay halloluyor:))
 
Benim blog  ortağım,ailemizin efendisi ,insanı olduğumuz yakışıklıyla güzel bir pazar günü geçirmenizi diliyoruz.
 BADEM beyi soranlar oluyordu  özleyenler için  bu yayını ona ayırdım.
 İlk kez tanışacak olanlar için BADEM bir Ankara kedisi 12 Nisan  2006 doğum tarihli ailemize katılması 25 nisan 2006 yani daha iki haftalık bile değildi minik fotoğrafı hiç yok maalesef. Bugün 7kg  bir PUMA  yavrusu kadar var neredeyse :))))
 Ne de olsa  blog ikimizin ara sıra gelip boy göstermesin de sakınca yok  ne dersiniz.
Ben tüm blogcanlarıma ve onların patili güzelliklerine ,
BADEM de tüm özleyenlerine ve  patili tüm dostlarına sevgilerini gönderiyor
güzel sağlıklı bir hafta sonu diliyoruz:)))

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.