Header Ads

relax tone

LÜTFEN BU YAYINI DA ÇAL GURURLA YAYINLA......................

                                   
  

Gif yine bu dertten muzdarip bir blogdan
                                             BURADAN


EMEK HIRSIZLARI  sizlere,
tüm samimiyetimle söylüyorum ve  kelimesi kelimesine sizlere armağan ediyorum bu yayınımı .
Almazsanız , bloglarınız da yayınlamazsanız inanın hatırım kalır.

Başlığımı beğenmedin mi   durun ben sizlere birkaç tane yazayım:
BEN ADİ BİR HIRSIZIM
BEN ÜRETEMEYEN AMA ÇALAN BİR ASALAĞIM
KENE DE NEYMİŞ BETERİYİM
 EMEK HIRSIZLIĞI MESLEĞİMDİR...... bunlar size çok yakışacak.

Siz emek hırsızları bu yayını da kopyalayın bloglarınıza yapıştırın, bu başlıklar yetmez ise söz size biz gelip size bol bol yorum yapacağız.................................

Her sabah uyandığınız da  ayna da kendi  yüzünüzü görüp ohh be ne güzel de çaldım ve yayınladım  milletin emeğini mi diyor musunuz kendinize.
Üretememenin verdiği kıskançlıkla sağdan soldan ne güzel çalıyorum mu diyorsunuz,
 Bizleri her ne yerine koyduğunuzu düşünüyorsanız bilin ki o size çok yakışacaktır.
  Aynada ki  emek hırsızını sevdiniz mi???
 Yoksa blog hırsızı mı demeliyiz???
 Her gün   o surata bakmak nasıl bir duygu acaba??

 Blog  yayınlarını fotoğrafları  verdiğimiz onca emeği çalınca kazandığınız  şey yayınladığınız blog mu  hayır koskocaman bir  EMEK HIRSIZI damgasıdır.

Bir yazı bir fotoğrafı geçtim hiç mi utanmadınız   onca emek verdiğim blogumun  % 90 nını  çalmaya   hatta çığır açıp   etiketlerimi  ve yorum  alanımı bile..........................
Çalıp çırpmaya  harcadığınız  bu emeği üretmeye adasaydınız belki bir işe   yarardınız.

Bu memlekette onca hırsızın için de beni fark etmezler diye filan mı düşündünüz acaba inanın hepiniz kabak gibi ortadasınız ve bizler bunu biliyoruz.
 Onca insanın emeğini ,fikrini çabasını,birikimini çalmak  sömürmekle nereye kadar gidersiniz acaba????

İçimden gerçekten geçen sözlerin yanın da bu yazdıklarım nokta bile olamaz.

Emek hırsızlarına  ithafen hazırladım bu yayınımı .Dileğim  ilk fırsatta bunu kendi bloglarına kopyalarlar .............


http://sihirliorgumodeli.blogspot.com.tr/  (Blogumun neredeyse tamamını alarak hırsızlıkta yüksek skorla en önde..............................

http://buaskfazla.blogspot.com.tr/2013/12/alize-tiftik-yelek-modelleri.html
 Yine bana ait bir  örgü bebek yeleği takımı

http://www.sal-modelleri.org/gri-simli-alize-ile-mini-sal/
  logosuyla bana ait açıklamasıyla  gri şalım
http://www.laachar.com/gri-ebruli-alize-motifli-petek-sal-shawls/
 Bu da başka bir şalım


          Yine mağdur olan bir arkadaşımızın yazısından bir logo BURADAN



Bunlar not aldıklarım dolaşırken pek çok yerde karşıma çıkıyor maalesef.
ne kadar şikayet edilirse edilsin hep var o yüzden de teşhiri hak ediyorlar.

Evet buyurun blogcanlar siz de kendi hırsızlarınızın linkleri ekleyin  hepsi bir yerde bulunsun
Google  yetkililerine de  kolaylık olur bel ki!!!!!
_______________________________________________________
Şikayetimin karşılığın da bana mail atmışlar incelemeye alınmış cevap bu geldi;
Merhaba,

Bize ulaştığınız için teşekkürler!

Yasal isteğinizi aldık. Her gün çok sayıda bu tür şikayet alıyoruz. Dolayısıyla sizin iletinizi de sıraya koyduk ve iş yoğunluğumuz izin verir vermez derhal konuyla ilgileneceğiz.

Karşılaştığımız çok sayıda istek sebebiyle, size ancak isteğinizin geçerli ve dava edilebilir bir yasal şikayet olduğunu belirlememiz halinde yanıt verebileceğimizi lütfen unutmayın. Ayrıca size sorularla da yanıt verebilir veya sizden daha fazla açıklama isteyebiliriz.  Google'ın Hizmet Şartları hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfenhttp://www.google.com/accounts/TOS sayfasını ziyaret edin.

Saygılarımızla,
Google Ekibi
____________________________________________________________Ben de teşekkürlerimi buradan da ileteyim umarım sonuç alırız.

Sevgili Blogcanlar aslın da güzel bir yayın hazırlayacaktım  sizleri DURU 'yla tanıştıracaktım ki önce ki gün  blogumun tamamının gasp edildiğini görünce moralim bozuldu.Yazıyı yazarken de off bloglarımız da olması gereken bu değil diye hayıflandım durdum:((
 Bu yayınımı sağ tarafa da ekleyeceğim ve emeklerimi  yayınlarımı çalanlar denk geldikçe ilave edip   teşhir edeceğim yapacak başka bir şey yok.

Bizim ne yapmamız gerekiyor:
Arkadaşımız sevgili Nalan Ünal tarafından aldım bu bilgiyi hepimize lazım diye de buraya ilave etmek istedim. kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.


https://support.google.com/legal/troubleshooter/1114905?product=blogger&rd=2

İlk iki blog için Bu linkten blogspot seçeneğini seçerek ilerleyin, ilerilerde "telif hakkımı ihlal eden bir içerik buldum" sekmesi vardır oradan devam edin. Bilgileri eksiksiz girin ve gönderin. Kopyalanan her içeriği mutlaka bildirin, sayı fazla olduğu için kapatılır.

 ben de bunu mutlaka uygulayacağım.


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.