Header Ads

relax tone

27 Kasım İşte Benim Stilim Kim Elendi

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ 27 KASIM

İşte Benim Stilim All Star 13.hafta eleme gecesinde elenen isim belli oldu...Hafta içerisinde eleme potasına kalan isimlerden Sima Şerafettinova, Neda Poursaıd ve Gülay Hançer elemeye kalan isimler olmuştu. 27 Kasım eleme gecesinde bu isimler eleme için tekrar jüri karşısına geçti. Diğer yarışmacılar ise 10 bin tl için Siyah-beyaz konseptinde podyuma çıktı. Gecenin sonunda elenen isim belli oldu. İşte 27 kasım işte benim stilim all star elenen yarışmacı ve 10 bin tl kazanana yarışmacı....

27 kasım cuma akşamı yayınlanan işte benim stilim all star eleme gecesinde elemeye kalan isimler Sima, Neda ve Gülay Hançer yarışmacılar tarafından oylandı. Oylama sonunda Gülay Hançer elemeden kurtuldu ve 10 bin tl için podyuma çıktı. Sima ve Neda ise gecenin sonunda en iyi kıyafetleri ile jüri karşısına geçti ve oylama sonrasında NEDA elenen isim oldu. İşte oylama sonucu...

NEDA ELENDİ... 
27 KASIM İŞTE BENİM STİLİM NEDA ELENDİ...

 
JÜRİ NE DEDİ?
Nur Yerlitaş, "Neda" gitsin dedi
İvana Sert, "Neda" gitsin dedi
Kemal Doğulu, "Neda" gitsin dedi
Uğurkan Erez, "Neda" gitsin dedi

27 Kasım Eleme gecesinde yarışmacılar Siyah-Beyaz konsepti ile sahneye çıktı ve haftanın büyük ödülünü AYŞENUR BALCI kazandı.

27 Kasım Eleme Gecesinde eleme potasından son anda kurtulan Gülay Hançer sahneye yeni sevgilisi ile çıktı. Gülay Hançer daha önce Gökhan Keser ile aşk yaşıyordu. 27 kasım eleme gecesinde model sevgilisi Carlos ile sahneye çıktı. Gülay Hançer'in sevgilisi Carlos saha önce klipte oynamış. Özellikle Nihal Candan'ın ilgi gösterdiği yakışıklı modele Nur Yerlitaş'da akılmadan edemedi. Yarışmacıların ilgi gösterdiği yakışıklı model geceye damgasını vurdu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
01.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
02.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
03.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
04.Hafta Otomobil Ödülü Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
05.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
06.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÖZDEN CERRAHOĞLU
06.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYCAN-NURCAN ŞENCAN
08.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
09.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NİHAL CANDAN
10.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
11.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYŞENUR BALCI
12.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EZGİ ÜNAL
13.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYŞENUR BALCI
http://haberler4.blogspot.com
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELENEN YARIŞMACILAR
01.Hafta Elenen Yarışmacı MARİA SURİNA
02.Hafta Elenen Yarışmacı GİZEM GÜLER
03.Hafta Elenen Yarışmacı TUĞÇE ERGİŞİ
04.Hafta Elenen Yarışmacı ELEME OLMADI
05.Hafta Elenen Yarışmacı DİDEM EZGİ AKIN
06.Hafta Elenen Yarışmacı MELEK BALKAN
07.Hafta Elenen Yarışmacı NAZLI HAMARAT
08.Hafta Elenen Yarışmacı SARA KOÇOĞLU
09.Hafta Elenen Yarışmacı ZEYNEP ÖZTÜRK
10.Hafta Elenen Yarışmacı EZGİ BAYLAR
11.Hafta Elenen Yarışmacı İLBİGE UZUN
12.Hafta Elenen Yarışmacı SİNEMA UMAŞ
13.Hafta Elenen Yarışmacı NEDA PURSAEID

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
27 kasim kim elenedi işte benim stilim, iste benim stilim neda elendi, 27 kasim neda elendi, gülay hançer sevgilisi carlos kim, 27 kasım eleme gecesi puanlar

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.