Header Ads

relax tone

18 Kasım Kısmetse Olur 32.Bölüm Neler Yaşandı

18 KASIM KISMETSE OLUR EVİNDE YAŞANANLAR

Kısmetse Olur evinde her geçen gün yeni  bir olay cereyan ediyor. Dün kısmetse olur evine hem Melisin hemde Erdem'in aile bireyleri ziyarete geldiler. Erdem'in annesi Melisle, Canselle ve Erdemle sohbet etti ve ilişkileri ile düşüncelerini söyledi. Ayni şekilde Melisisn teyzesi de hepsiyle görüştükten sonra hepsi bir araya gelip terrar bir görüşme yaptılar. Bu sırada Melis üzerine fazla gelinmesi ve Erdem'in Cansel'i koruması üzerine Melis sesini yükselti ve "Kes" diyerek bağırdı ve sehpanın üzerinden atladı ve oradan ayrılıp gözyaşlarına boğuldu. Her geçen gün yeni bir olay ve gelişme yaşanan kısmetse olur evinde bakalım bugün neler yaşanacak. Kırmızı odaya kimler geçecek ve hangi gelin adayı hangi damat adayını kırmızı oda görüşmesine çağırılacak. Hepsi ve daha fazlası 18 kasım çarşamba kısmetse olurun 32.bölümünde...

Kısmetse Olur 18 Kasım 2016 Çarşamba Günü Yaşananlar
Sabahın ilk saatlerinde Serhanla Tankut arasında gerilimli dakikalar yaşandı. Serhan bugün menüde ne var ne pişiriyorsunuz dedi. Tankut'un buna sinirlenmesi üzerine Serhan sen niye tavırlara giriyorsun senin sevdiğin birini elinden almışım gibi davranıyorsun. Hatta bunu rüyanda görmüş olabilirsin ama ben öyle bir şey yapmadım dedi. Tankut da burada herkes her gün bir şeyler yapıyor sen orada oturuyor hiç bir şey yapmıyor sadece ne yiyeceğiz menüde ne var diye soruyorsun dedi. Hatta burada kendine çay koyuyorsun kimseye sormuyorsun çay içen var mı diye dedi. Serhan sen ne yapmaya çalışıyorsun arkadan mı vurmaya çalışıyorsun dedi. Tankut'ta sen iyi misin ya söylediğini kulağın duyuyor mu dedi.

Gelinler evinin sabah saatlerindeki ilk konuğu küçük bir kız çocuğu oldu. Herkez bu kız çocuğunu çok heyecanlı bir şekilde karşıladı ve çok ilgilendiler. İsmi Beren olan küçük kızın annesinin adının Tuğçe olduğunu öğrenen gelin adayları babasının kim olduğunu sormaları üzerine kız babasının isminin Emre olduğunu söyledi. Herkes çok şaşırdı. Gerçekten de bu kız Emre'nin kızı mı acaba?
Sonrasında Duygunun senin babanın adı Volkan mı söyle bakalım dedi ve kız çocuğunun babasının gerçek adının Volkan olduğu öğrenildi.

Sonrasında Emre de damatlar evinde Beren'in kendi kızı olduğunu daha önce evlenip ayrıldığını söyledi. Kimse inanmasa da bu duruma Emre kızı olduğu konusunda ısrar etti. Sonrasında Bereni kucağına aldı ve babanın adı ne söyle bakalım dedi. Beren de babasının Emre olduğunu söyledi. Fakat bu bir yalandı küçük kız çocuğunun babasının adı Volkandı. Beren çekim ekibinden yönetmen Volkan Bey'in kızıydı.

Damatlar bugün ki kırmızı oda görüşmesinde hangi gelin adayının kimleri kırmızı odaya çağıracağını tahmin ettiler.

Murat'ın kırmızı oda tahmini - Burçak
Ercan'ın kırmızı oda tahmini - Ceyda
Serhan'ın kırmızı oda tahmini - Burçak
Erdem'in kırmızı oda tahmini - Cansel
Yasin'in kırmızı oda tahmini - Melis
Tankut'un kırmızı oda tahmini - Mehtap
Emre'nin kırmızı oda tahmini - Ayça

KIRMIZI ODAYA KİMLER GEÇTİ

Ceyda - Ercan
Ceyda kırmızı odaya Ercan'ı çağırdı. Ercan Ceyda'ya peçeteden yaptığı kırmızı bir gül getirdi. Ceyda Ercan'ın yaptığı bu jest'i çok beğendi. Ceyda senin Cansel'e ben Ceydayla görüşmeye karar verdim ve senin de zamanını boşa harcamak istemiyorum demeni taktir ettim dedi. Ercan ben bu saatten sonra sadece seninle görüşmek istiyorum ve başka hiç kimseyi de tanımayacağım dedi. Ceyda elenirsem dedi. Ercan da bekleyeceğim ve senin geri gelmen için her şeyi yapıcam hatta aramın hiç iyi olmadığı birisiyle bile gerekirse konuşacağım dedi. Ceyda işte ben buna inanamıyorum çünkü erkeklere güvenim kalmadı dedi. Ercan da beş parmağın beşi de bir değil dedi. Ceyda da zamanla göreceğiz dedi.

Cansel - Erdem
Cansel kırmızı odaya Erdem'i çağırdı. Erdem Cansel'e senin dün ki tavırlarını çok beğendim ve tüm damat adayları ve dışardan ,izleyenler de çok taktir etti dedi. Melisin seni uyarı alacak duruma getirmesine izin verme dünki gibi ol cevap vermen gereken yerde ver ama sakin ol dedi. Cansel de Melis çok yükseliyor ve bazen beni de çok yükseltiyor buna bende engel olamıyorum bazen dedi. Erdem Cansele çok güzel bir yolda ilerliyoruz dedi. Cansel de Erdem'in bu düşüncesiyle mutlu oldu ve sen böyle düşünüyorsan dedi. Erdem de Cansel'e gülümseyerek karşılık verdi.http://haberler4.blogspot.com

Ayça - Emre
Ayça kırmızı odaya her zamanki Emre'yi çağırdı. Emre Cansel ve Melis olayından uzak dur dedi. Bu olaylara hiç karışma dedi. Emre bu gün gelen kız çocuğunu sordu Ayça ya oda evet ya çok tatlı dedi. Emre çocuklara bu benim kızım dedim hatta bende dedi. Aycada bende babasını sordum Emre diyince ben de işte emrenin kaybolan çocuğu dedi ve gülümse di . Çocuğun özellikle kız çocuğunun çok tatlı olduğunu söyledi. Sonra bu konuları konuşmak için çok erken dediler.

Duygu - Tankut
Duygu kırmızı odaya Tankut'u çağırdı. Ona karşı tam olarak ne hissettiğini bilmediğini fakat kendisinden bir elektirik aldığını söyledi. Bu elektiriğin dostane mi yoksa aşk olarak mı olduğunu bende bilemiyorum şimdilik ama seni tanımak istiyorum dedi. Tankut'a hazırladığı ve üzerinde Seni Seviyorum ama bu dostluk mu yoksa aşkmı diye yazan bir taş verdi. ankutta Duygunun bu davranışları üzerine bana ilanı aşk mı ediyorsun şimdi dedi.

Mehtap - Serhan
Mehtap kırmızı odaya Serhan'ı çağırdı. Serhan'a onu dostane çağırdığını söyledi. Bir ara ben kırmızı odaya dost olarak çağırır mıyım diye Serhan'ı tedirgin etsede. Sonrasında şaka olduğunu ve sohbet etmek için Serhan'ı çağırdığını belirtti.



Melis - Yasin
Melis bu gün kırmızı oda hakkını Yasinden yana kullandı ve Yasini kırmızı odaya çağırdı. Yasin Melis'in kendisini çağırmasından memnun olduğunu belirtti. Melis Yasin'e burda birtek sen beni tanımıyorsun ve kendi mi tanıtmak istedim. Dün yaşananlardan dolayı da beni yanlış tanımanı istemiyorum dedi. Yasin sen çok zeki ve güzel bir kızsın bunun ikisini bir arada kullanabilirsin sen bunu bazen bunu kötü yönde yapıyosun farkında olmadan. Güzelliğinle zekiliğinle ön planda ol dedi. Melis te ben böyle bir insanım ve beni böyle kabul etmesi lazım insanların. Yasin ben dün olanları konuşmak istemiyorum dün dünde kaldı ileriye bakmak lazım dedi. Melis içeride hakkım da konuşuluyor mu dedi. Yasin de yok çok konuşulmadı dedi.

Burçak - Serhanhttp://haberler4.blogspot.com
Burçak kırmızı odaya Serhan'ı çağırdı. Bu odaya duruşun ve havan yüzünden ilgimi çeken birisi oldun. Murat beyi çağıramazdım dedi. Serhan'ın neden sorusuna o bende kaldın ben burada diğer kişileri konuşmaya gelmedim seni tanımak için çağırdım dedi. Serhan da teşekkür ederim yaklaşımına ve çağırmana ama benden sana ancak bir dost olur elimden geldiği kadar sana burada yardımcı olmaya çalışırım dedi. Serhan toplumuza göre doğru bir tavır sergilediğini düşünüyorum  daha kılık kıyafetine dikkat etmedim ama sessiz durmaya dikkat ediyorsun dedi. Duruşunu bozma her şey bitecek ve iyi yürekler kazanacak aramıza hoş geldin dedi.

Mehtap ile Melis'ten Cansel'e Büyük Şaka...
Melis ile Cansel Arasındaki Kavga 18 Kasım...

Canselin Erdemle görüşmesi sırasında Mehtap ve Melis Cansel'in fotoğrafını boyadılar ve üzerine Şeytan yazdılar. Bu durum Cansel'in bunu görmesiyle gelin adaylarının evinde gerginliğe neden olacak gibi görünüyor. Sonrasında Cansel geldi ve fotoğrafına yapılanları görünce çok sinirlendi ve fotoğrafı alıp kırdı sonrasında Melis ve Cansel arasında çok büyük gerginlik yaşandı.







kismetse olur bugün, kısmetse olur 18 kasım, kısmetse olur kırmızı oda 18 kasım, kısmetse olur 32.bölüm, kısmetse olur pazartesi neler oldu, kısmetse olur 18 kasım özeti, kısmetse olur 32.bölüm özeti

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.