Header Ads

relax tone

NAKIŞLI BEYAZ FIRFIRLI YELEK


                            DURU'muzdan sevgilerle :)

 Yeni haftaya ve sizlere  minik kelebeğimle merhaba diyoruz:))) Teyzeleri kızıma maşallah demeyi unutmasınlar:))
İşte gelecek geliyor doğdu  bunlar Duru'nun Şunlar Duru'nun derken  Maşallah 2 ayı geçirdi bile günler inanılmaz hızla akıyor gerçekten.Kulağın da telefon olan benim doğum günümde beni kutlarken:))))


 İlk bir ay için de çekilen fotoğraflardan 

                         
               Bunlar da bu hafta gelenlerden minik kelebeğim 2 ay 10 günlük oldu Maşallah.




   
      Gelelim yeleğe  daha önce yavruağzı ve yeşilini örmüştüm  Tuğba beyaz   da isteyince bir tane de beyaz yaptım hatta ben bunu örerken sevgili Begonvilliev arkadaşımız   yeleğin beyazı çok hoş olur diye yorum bırakmıştı sağ olsun sevgiler kendisine:))
      Fırfırlı beyaz yeleğinin  üzerine bu sefer kurdele nakışı havasın da bir süsleme yaptım arada ki yapraklar hazır su taşı. Gülleri yine organze kurdeleden yapıp diktim
      Patiğin tabanını  tığla yaptım beş şişle devam ettim biraz daha ayakkabı gibi olsun diye. Patiğin örülüş açıklamasını sevgili SELMA TOZAN yaptı kendisine teşekkürler benimkinin tek farkı tabanının tığla  olması.
      Saç bandı da torba lastik dediğimiz örgü ile  bebeğin baş çevresi kadar olacak şekilde şerit halinde örüp uçlarını birleştirdim ve o kısmı organzeden yaptığım minik güllerle süsledim.
      Fırfırlı yavruağzı yelek BURADA  (açıklamasını aldığım linkler de bu yayınım da )
      Fırfırlı yeşil yelek  BURADA
 İpim: Kartopu resital
  Kenar pembe: iş orlonu( oyayı daha güzel gösteriyor)
 şiş no : 3,5 (  bu ipi 4 le örmek daha iyi  3,5 la biraz sıkı oldu. şu an  2 tane sipariş istendi aynı ipten 4 no ile örüyorum.)
  İlmek başlama sayısı : 60  Örnek model de 70 di o 1,5 yaşa göre bu  6-9 aya göre)

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.