Header Ads

relax tone

İnadına Aşk Dizisi Cem Belevi Aşk İncelik İster Şarkısı

inadina-ask-19-kasim
İNADINA AŞK DİZİSİ-AŞK İNCELİK İSTER ŞARKISI

İnadına Aşk dizisi 20.bölümünde Cem Belevi'nin söylediği Aşk İncelik İster Canım şarkısı...
Fox Tv'nin sevilen dizisi İnadına Aşk dizisinin 20.bölümü 19 Kasım perşembe akşamı izleyici ile buluştu. Dizide Cem Belevi'nin canlandırdığı Cem'in söylediği Aşk İncelik İster Canım Hoyrat Olma şarkısı çok beğenildi. Deniz'in söylediği bu şarkı Tarkan'a ait. Tarkan'ın Beni Anlama şarkısı 19 kasım İnadına Aşk dizisine damga vurdu. İşte o şarkının sözleri...

19 KASIM İNADINA AŞK 20.BÖLÜMDE ÇALAN ŞARKI

Beni sev, sev de anlama...Dokun, hisset, ne olur sorgulama...
Sakın beni yargılama...
Yapma, değiştirmeye çalışma...
Ah vazgeçme...
Arzula, sev, okşa beni, üzme, ne olur üzme

Ele geçirmeye çalışma hiç böyle beni
Sen bana, ben sana benzersek ne olur?
Nasıl dayanır ki aşk bu kadar aynılığa?
Beni neden sevdiğini hatırla ne olur...
O ilk günler nasıl da aşkla sevişirdik!

Aşk incelik ister canım, hoyrat olma!
Beni böyle sev, değiştirme, boşver anlama...
Bir güç savaşı değil bu, kendi haline bırak...
Galibi yoktur ki hiç, aşk bu unutma.
http://haberler4.blogspot.com
Aşk bu aşk olacak
Sen izin verirsen yaşanacak!

inadına aşk 19 kasım çalan şarkı, inadına aşk denizin söylediği aşk incelik ister şarkısı sözleri, inadına aşk 20.bölümde denizin söylediği şarkının sözleri, inadına aşk cem belevi şarkısı

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.