Header Ads

relax tone

13 Kasım Kısmetse Olur 30.Bölüm Neler Yaşandı

13 KASIM KISMETSE OLUR EVİNDE YAŞANANLAR

Kısmetse olur evinde dün birçok duygu bir arada yaşandı. Duygusallık gerginlik, baba tafsiyeleri. Kısmetse olurun dün yayınlanan 29. bölümünde Canselin babası gelmiş ve Cansel'e damat adayı olarak Serhan ve Erdemi gördüğünü söylemişti. Bu Cansel de nasıl bir etki yaratacak yakında göreceğiz. Sonrasında Melis Mehtapla Erdemle nasıl barıştığı hakkında görüşmüştü ve Mehtap Erdemi nasıl ikna ettin bir türlü anlamıyorum demişti. Serminde Ayçaya Emreyi neden kırmızı odaya çağırdığını açıklamıştı. Sonrasında Açanın eski nişanlısının mesaj göndermesinin üzerine herkes çok şaşırmış ve Ayçadan eski nişanlısından gelen çiçek ve mesajı kabul etmemişti. Kısmetse olurun bu gün yayınlanan yeni bölümünde bakalım ne gibi gelişmeler yaşanacak.

Kısmetse Olurda bugün gelin ve damat adayları elenmemesi için bir adayı koruma altına alacaklar. Bakalım hangi gelin adayı hangi damat adayını koruma altına alacak. Tabi damat adayları da koruma altına alınması için bir gelin adayının adını verecekler hepsi ve daha fazlası 13 kasım cuma günü 30. bölümü yayınlanan Kısmetse Olurda...

Kısmetse Olur 13 Kaım 2016 Cuma Günü Yaşananlar 

Cansel gelin adaylarına kahvaltı sofrasında otururlarken Erdemle görüştüm ve Melis iyi bir kız ama biz evlilik yolunda onunla ilerleyemeyiz dedi. Erdem bana haksızlık ettiğini de söyledi dedi. Melis bu dakikalarda biraz bozuldu ve yüzü asıldı. Bakalım Erdem ve Cansel nasıl bir yol izleyecek. Bakalım Melis bu yaşananlardan sonra nasıl bir yol izleyecek. Melis Cansel'e sen Erdemi tanımak istiyormusun dedi. Cansel de evet düşünüyorum dedi.

Mehtap Melis'e gül verip dün yaşananlar için Melis'ten özür diledi. Meliste olumlu yanıt verdi ve birbirlerine sarıldılar. Birbirlerinden karşılıklı özür dilediler.

Melis ve Ayça'nın Erdem Hakında ki Görüşmesi
Melis Ayçayla yaptığı görüşmede Erdemin yaptıklarına inanamıyorum dedi. Gül verdiğimdeki bana sarılan adama bak sonra yaptığı şeye bak dedi. Söylemleriyle eylemleri birbirini tutmuyor dedi. Ayça da sen de yeni adaylar tanı diye akıl verdi. Bakalım yeni bir aday gelecek belki yakışıklı birisidir dedi. Dış görünüşe önem veriyor musun dedi Meliste evet önem veriyorum dedi.

Seda hanım geldi ve sms oylarıyla hangi adayın koruma altına alındığını gelin adaylarının tahmin etmesini istedi.

Melis - Ayça dedi
Ayça - Belki kendim olablirim dedi.
Ceyda- Ayça dedi
Duygu - kendim olabilirim dedi
Cansel - Duygu yada Ayça dedi.
Sermin - Ayça dedi.http://haberler4.blogspot.com
Mehtap - Duygu dedi

Halk oylaması sonucunda Gelin adayları arasından koruma altına alıanan isim

AYÇA oldu.

Aynı şekilde Seda hanım damat adaylarına da hangi ismin koruma altına alındığını tahmin etmelerini istedi.

Serhan - Emre dedi.
Tankut - Emre dedi.
Murat - Emre dedi.
Emre - bilemediğini ve umarım doğru kişiye gider dedi.
Erdem - Murat veya Emre dedi
Önder - Serhan dedi.
Ercan - kendim olabilirim dedi.

Halk oylaması sonucunda Damat adayları arasından koruma altına alıanan isim

ERDEM Oldu.

Bu hafta Kısmetse olur evinde SMS oylarıyla koruma altınan alınan iki isim ERDEM ve AYÇA oldu.

AYÇA - ERDEM 

Bu hafta en çok sms oyunu alan isim 10.000 TL'lik çeki bir kişi alacaktı. SMS oylamasıyla en çok oyu alan hem koruma altına alınacak hem 10.000 TL'lik çeki kazanacak hemde istdiği bir kişilye romatik bir yemek yiyecek.


10.000 TL çeki kazana isim AYÇA oldu.

13 Kasım 2016 cuma günü haftanın en çok oyunu alan ve çeki kazanan isim AYÇA oldu. SMS oylamasıyla koruma altına alınan adaylar istediği bir kişiyle romantik bir yemek yiyeceklerdi. Ayça ilişki yaşadığı Emre'yi romantik yemek için seçerken Erdem de dün görüşme yaptığı Cansel'i yemeğe çağırdı.

Romantik Yemekte Neler Yaşandı?
Ayça- Emre ve Cansel- Erdem hep beraber çok şık bir masada yemek yediler. Bakalım bu yemekte Erdem ve Cansel arasında nasıl dakikalar yaşanacak. Cansel bu durumda olmayı hiç düşünmemiştim dedi. Erdem'e beni bu yemeğe davet ettiğin için teşekkür ederim dedi. Edem de hak ettin dedi. Emre Ayça yemekte beni kaybetmekten korktun mu dedi. Ayçada benim ağladığımı gördüğünde onun için ağladığımı sanman dan korktum dedi.  Cansel ben seninle konuşmadan önce benim için ne düşünüyordun bunu bilmek istiyorum dedi. Erdem de benim geldiğim noktada Melisl'e bittiği zaman benim aklıma gelen ilk isim Cansel oldu dedi. Ben senin duygularınla oynayacak birisi değilim dedi.  Yemekte çiftler hem güzel vakit geçirdiler hemde canlı müzik dinlediler. Gitar eşliğinde dans eden çiftler arasında sıcak ve romantik dakikalar yaşandı. Emre ve Ayça dans derken ilk defa Emre Ayça ya seni seviyorum dedi. Ayça çok duygulandı ve Emrenin boynuna sarıldı. Bende Seni seviyorum dedi.http://haberler4.blogspot.com









Ceyda ve Önder Görüşmesi Sırasında Önder ve Ercan Arasında Yaşanan Gerginlik
Önder Ceyda ya düşüncelerini sordu ve kendi düşüncelerini söyledi. Önder ben sana net olurken sen bana net olmadın dedi. Ben duygu ve düşüncelerimi kimseye değil sana söyledim herkesin yanında söyledim dedi sen de gittin Ercan'a senle yürümek istiyorum demişsin dedi. Ceyda ben böyle birşey söylemedim dedi. Sana karşı bişey hissetmedim ama ben böyle şeyleri söyleyemiyorum Duygu abladan istedim senle konuşması için konuşmadımı senle dedi. Öndrde konuşmadı. Ercena karşı netim dedin diyince Ercan'a soralım ben öyle bişey söylemedim dedi. Ercanın da konuya dahil olması üzerine ortam gerildi ve Önderin Ercan'a hakaret etmesi ve sonrasında da git burdan ben Ceyday'la özel konuşacağım demesi üzerine Ercan da gitmek istemedi ve gergin dakikalar yaşandı. Önder sen benim ekrandan izlediğim insan değilsin dedi. Bana beni kırmızı odaya çağırıp senden elektirik almamadım diyebilirdin dedi. Ceyda da ben öyle yapamıyorum dedi.

Ceyda ve Ercan Görüşmesi
Ceyda Ercanla önce Önderle yaşananları görüştü. Ercan bir bayanın yanında yaptığı bu hareketleri doğru bulmuyorum dedi. Ceyda sen bana gül getirmiştin ama sen Cansel gelseydi de o gülü verecek miydin dedi. Ercan da ben gülü zaten istemediğim birisi olursa diye cebime koymuştum ama senin olduğunu görünce sana verdim dedi. Daha sonraki görüşmeye çağrılmamda da Cansel'in olduğunu biliyorurdum hatta Murat abi bir gül al dedi ben de gerek yok dedim dedi. Duygu ne oldu şimdi birlikte mi yürüyeceksiniz dedi. Ceyda da tanışma yolundayız ama net bir şey yok henüz dedi.

Serhan Melis'e gelinler evinde beni taklit ederek Serhan'ın kadın versiyonu olmaya çalışıyorsun yapma dedi. Melis sana çok aşık olduğum içindir belki dedi. Serhan da öyle bir aşk yok duvar var orada dedi. Melise sert çıkan Serhan herkese kes diyorsun ya biraz da kendi önünü kes şurada sohbet ediyoruz limon olma dedi. Sonrasın da Serhanla Tankut arasında gergin dakikalar yaşandı. Kardeşim gelip bana duygularını açmış dedi. Tankut ben Erdemin seviyorum aşığım diye bağırdığını görmedi dedi. Serha'nın illa bağırması gerekmiyor dedi. Herkesin aşk sevgi anlayışı farklıdır dedi Tankut da kaç kere aşık oldun dedi Serhan da 1 dedi Tankut
 da tamam  işte çok yaşamadığın için bilemezsin herkesin aşk anlayışını dedi. Serhan sen benim geçmişte ki mabedimle ilgili konuşamazsın dedi ve sonrasında da gerilim yaşandı.





13 kasım kısmetse olur, bugün kısmetse olur kimler dokunulmaz, kısmetse olur 13 kasım, kismetse olur 13 kasim özet, 13 kasım kısmetse olur özeti

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.