Header Ads

relax tone

İşte Benim Stilim Kim Elendi 20 Kasım 2016

20 KASIM İŞTE BENİM STİLİM SİNEM UMAŞ ELENDİ

Bu hafta elenen yarışmacı belli oldu...Sinem Umaş mı yoksa Çidem Çelik mi? İşte Cevabı...

İşte Benim Stilim yarışmasının 12.haftasının eleme gecesi 20 kasım 2016 cuma akşamı yayınlanacak. Her hafta bir yarışmasının hayallerine veda ettiği yarışmada geçen hafta İlbige Uzun elenmişti. Bu haftaki eleme gecesi 20 kasım cuma günü yapılacak ve elemeye kalan yarışmacılar SİNEM UMAŞ, ÇİĞDEM ÇELİK ve NİHAL CANDAN oldu. Elemeye kalan bu üç yarışmacıdan bir yarışmacı final öncesi yarışmacılar tarafından elemeden kurtulacak ve 10 bin tl için yarışacak. 20 kasım işte benim stilim eleme gecesinde 1 kişi elenirken 1 kişi de 10 bin tl ödül kazanacak... İşte bu hafta işte benim stilimde elenen yarışmacı ve 10 bin tl kazanan yarışmacı...

20 Kasım İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Konsept "Yeşilçam Ünlüleri". Evet bu hafta yarışmacılar Yeşilçam'dan sevdikleri bir ünlüyü canlandıracak ve en iyi yarışmacı 10 bin tl kazanacak...
20 KASIM SİNEM Mİ ÇİĞDEM Mİ ELENDİ?
İşte Elenen Yarışmacı...
20 kasım İşte Benim Stilim eleme gecesinde ilk olarak elemeye kalan Sinem, Çiğdem ve Nihal arasında yarışmacılar tarafından oylama yapıldı ve oylama ile 1 kişi elemeden kurtuldu. elemeden son anda kurtulan isim Nihal Candan oldu. Yani 20 Kasım eleme gecesinde SİNEM UMAŞ ve ÇİĞDEM ÇELİK en iyi kıyafetleri ile jüri karşısına geçti...

JÜRİ KARARI İLE 20 KASIM DA SİNEM UMAŞ ELENDİ...

Bu hafta İşte Benim Stilim'de Elenen İsim Sinem Umaş Oldu. Sinem Umaş geçen hafta da kıl payı kurtulmuştu....

SİNEM UMAŞ ELENSİN DİYENLER BEĞENSİN 
ÇİĞDEM ÇELİK ELENSİN DİYENLER BEĞENSİN 

İşte 10 Bin TL için yarışan diğer yarışmacıların kıyafetleri...

20 Kasım İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Yarışmacılar Hangi Yeşilçam Ünlüsü Oldu?
  • EZGİ ÜNAL: FİLİZ AKINhttp://haberler4.blogspot.com
  • NİHAL CANDAN: GÜLŞEN BİBİKOĞLU
  • AYŞEGÜL DOĞAN: TÜRKAN ŞORAY
  • EMEL ÖZKIZILTAŞ: TÜRKAN ŞORAY
  • NURCAN ŞENCAN: HÜLYA AVŞAR
  • GÜLAY HANÇER: HÜLYA KOÇYİĞİT
Evet 20 Kasım eleme gecesinde yarışmacılar 10 Bin TL için Yeşilçam Ünlülerini canlandırdı. en iyi performansı göstererek Jüriden en fazla oyu alan ve gecenin sonunda büyük ödülü kazanan yarışmacı EZGİ ÜNAL oldu. Ezgi Ünal 20 Kasım eleme gecesinde Filiz Akın oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
01.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
02.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
03.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
04.Hafta Otomobil Ödülü Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
05.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
06.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÖZDEN CERRAHOĞLU
06.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYCAN-NURCAN ŞENCAN
08.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
09.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NİHAL CANDAN
10.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
11.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYŞENUR BALCI
http://haberler4.blogspot.com
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELENEN YARIŞMACILAR
01.Hafta Elenen Yarışmacı MARİA SURİNA
02.Hafta Elenen Yarışmacı GİZEM GÜLER
03.Hafta Elenen Yarışmacı TUĞÇE ERGİŞİ
04.Hafta Elenen Yarışmacı ELEME OLMADI
05.Hafta Elenen Yarışmacı DİDEM EZGİ AKIN
06.Hafta Elenen Yarışmacı MELEK BALKAN
07.Hafta Elenen Yarışmacı NAZLI HAMARAT
08.Hafta Elenen Yarışmacı SARA KOÇOĞLU
09.Hafta Elenen Yarışmacı ZEYNEP ÖZTÜRK
10.Hafta Elenen Yarışmacı EZGİ BAYLAR
11.Hafta Elenen Yarışmacı İLBİGE UZUN


İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 20 kasım kim elendi, iste benim stilim kim gitti 20 kasım, iste benim stilim all star kim elendi 20 kasım cuma, kim elendi işte benim stilim,20 kasım sinem umaş elendi mi, 20 kasım sinem elendi, SİNEM UMAŞ ELENDİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.