Header Ads

relax tone

Kısmetse Olur 5 Kasım Perşembe Neler Oldu?

KISMETSE OLUR 5 KASIM 23.BÖLÜM

Kanal D ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan ve ilgi ile takip edilen Kısmetse Olur 5 Kasım Perşembe günü 23.bölümü ile ekrana gelecek. Geçtiğimiz haftanın elenen isimleri Eser ve Melek olmuştu. Kısmetse Olur'un 4 Kasım 2016 çarşamba günü yayınlanan bölümünde Emre'nin Teyzesi yine konuktu.Bakalım bugün yayınlanan yeni bölümünde ne gibi gelişmeler olacak. Kısmetse olurun bugün yayınlanan bölümünde Melisin teyzesi Damat tarafına Erdemin Annesi de gelin adaylarının tarafına konuk oldu. Hepsi 5 Kasım Perşembe günü yayınlanan yeni bölümde . Bizde her gün tüm gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Kimler kırmızı odaya gidecek, hangi damat adayı kimle gürüşme yapmak isteyecek tüm gelişmeler Kısmetse Olur'un yeni bölümünde...İşte 5 Kasım Kısmetse Olur 23.Bölümde yaşananlar...

Kısmetse olurun yeni bölümünde Melisin teyzesi damat adaylarının evine konuk oldu. Onlarla kahvaltı ve sohbet etti. Erdeme kendisi hakkındaki fikirlerini söyledi. Erdemin daha önceki bölümlerinde gelin adaylarının bölümüne temizliğe gitmesini beğenmediğini söyledi. Aynı zamanda Melisin teyzesi Damat adayı olarak Serhan'a daha sıcak yaklaştı ve hareketlerini beğendiğini söyledi.

Aynı dakikalarda Erdemin Annesi de gelin adaylarıyla sohbet etti. Gelin adaylarıyla illgili düşüncelerini dile getiren Erdem'in annesi Mehtap'a da hareketlerini beğenmediğini çok konuştuğunu ve boş konuştuğunu söyledi.

Melis Erdemin Annesiyle Görüşümesi

Erdemin Annesi Melise 2. gelişim ve beni çok güzel karşılıyosun. İlk geldiğimde bu konuda beni zaten etkiledin ve kanım kaynadı dedi. Ama benim Erdeme parmak sallaman hiç hoşuma gitmedi hiç hoş bir görüntü değildi dedi. Meliste bu konuyla ilgili atladığınız bir konu var ben insanların ezilmesine dayanamıyorum dedi. Erdemin Annesi oğlumu kendine aşık et istersen parmağında oynat dedi.

Melisin Teyzesi Erdemle görüşme yaptıktan sonra şok bir şekilde Serhanla görüşmek istedi ve Serhanla olan görüşmesini daha uzun tuttu.

Melisin Teyzesinin Serhanla Görüşmesi

Serhan Melisin Teyzesine benim hayatta hassas noktalarım var. Ben haksızlığa gelemiyorum. Bundan dolayı ekranda nasıl görünüyorum bilmiyorum dedi. Melisin Teyzesi Serhan'a Melisi tanımanı ona bir şans vermeni istiyorum dedi. Serhan da ben birlik ve beraberliğe inanılmaz derecede bağlı bir insanım dedi. Erdemlede bu eve ilk gelen insanlardan biriyim ve Erdemin bu güne kadar Melisten kimseye ilgi duyduğunu görmedim dedi.

- Sonrasında Melisin Teyzesi gelin adaylarının yanına Erdemin Annesi de Damat adaylarının tarafına geçti. Melisin teyzesi içerde yaptığı görüşmelerle ilgili konuşmalardan bir kısmını anlattı gelin adaylarına.

Erdemin Annesiyle Görüşmesi

Erdemin Annesi Melisin sana parmak sallaması hiç hoşuma gitmedi. Biz saksı almayacağız dışına bakarak alamayız dedi. Erdem de Melis vicdanlı bir kız herkesin bir yere adapte olma süreci farklıdır dedi. Onun ilerleyen zamanlarda daha iyi olacağını düşünüyorum ve onunla ilgili güzel bir yola girdiğimi düşünüyorum dedi. Erdemin annesi Melisle bir zaten biz konuştuk ilerde yine böyle hareketlere devam ederse ben böyle bir gelin istemem dedi. Erdemin Annesi kendi ailesini gururlandırırsa bizi de gururlandırır dedi.

- Melis eğer Erdem annesini çok dinlerse ben zaten Erdemi istemem dedi. Melis aynı zamanda ben Erdemin annesiyle yapamam dedi.

Erdem neden Ağladı...

- Yakın arkadaşı Serhan'ın arkasından iş çevirmediği öğrenen Erdem gözyaşlarına engel olamadı...


KIRMIZI ODAYA KİMLER GEÇTİ

Bugün kırmızı oda görüşmesi yapılmadı...


Sizin yarışmadaki favoriniz kim hangi adayı beğeniyor ve destekliyorsunuz. Yorum ve görüşlerinizi yorum bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz.

5 kasım kısmetse olur, 23.bölüm kısmetse olur, kısmetse olur bugün neler oldu, kısmetse olur kırmızı oda, kısmetse olur yarışmacıları

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.