Header Ads

relax tone

Kısmetse Olur 4 Kasım Çarşamba Neler Oldu?

KISMETSE OLUR 4 KASIM 22.BÖLÜM

Kanal D ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan ve ilgi ile takip edilen Kısmetse Olur 4 Kasım Çarşamba günü 22.bölümü ile ekrana gelecek. Geçtiğimiz haftanın elenen isimleri Eser ve Melek olmuştu. Kısmetse Olur'un 3 Kasım 2016 salı günü yayınlanan bölümünde Emre'nin ve Ayçanın aileleriyle görüşmeleri ve iki tarafın büyüklerinin birbirleriyle görüşmeleri gündem yaratmıştı. Bakalım bugün yayınlanan yeni bölümünde ne gibi gelişmeler olacak. Ayça ve Emre'nin teyzesi anlaşabilecekler mi yoksa Emre ve Ayça aşkı çıkmaza mı girecek. Hepsi 4 Kasım Çarşamba günü yayınlanacak yeni bölümde . Bizde her gün tüm gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Kimler kırmızı odaya gidecek, hangi damat adayı kimle gürüşme yapmak isteyecek tüm gelişmeler Kısmetse Olur'un yeni bölümünde...İşte 4 Kasım Kısmetse Olur 22.Bölümde yaşananlar...

Emrenin Teyzesi bugünde Kısmetse Olurda.

Sabah saatlerinde damat adaylarıyla sohbet eden Emre'nin teyzesi Emre'nin yakın çevresi ve ailesiyle görüştüğünü ve onlarında kendisi gibi düşündüğünü ama yine son kararın Emre'nin olduğunu söyledi...

Emre Teyzesiyle tekrar baş başa görüşme yapıyor. Emreyle Teyzesi görüşme yaparken bir yandan gelin adaylarıda görüşmeleri kısım kısım izliyorlar. Emre teyzesine Ayçanın gözlerinde beni sevdiğini gördün mü diye sordu ve teyzesi de evet gördüm seni seviyor ama söyledikleriyle hareketleri çelişiyor dedi.http://haberler4.blogaspot.com

Aynı dakikalarda Mehtap kendisine diğer gelin adayları tarafından hediye edilen cadı süpürgesi ve şapkasını attı.

Yarışmada sürekli gelin adaylarıyla tartışmalarıyla gündeme gelen Daniela bu kezde Melisle tartıştı. Melis Danielaya şok bir söz söyledi. Melis Danielaya dua et Erdem var yoksa Serhanı senin elinden alırdım dedi ve günün konusu bu oldu..

Bugün Kırmızı odaya Gelin adayları damat adaylarını çağıracak. Bakalım kimler hangi damat adayını kırmızı odaya çağıracak...

KIRMIZI ODAYA KİMLER GEÇTİ

 
Cansel - Adnan
Kırmızı odaya ilk olrak Cansel gitti ve aday olarak Adnan'ı kırmızı odaya davet etti.Cansel Adnan'a Daniela benim için bitti dediğin için seninle görüşmek istedim dedi. Adnan da Danieladan meneviyata saygı göstermediği için onunla ilgili fikirlerim değişti dedi.
 
Mehtap - Tankut

Mehtap kırmızı odaya Tankut'u davet etti.Tankuta tanışmak istediğini söyledi. Mehtap seni daha önce arkadaşım çağırdığı için seni çağırmamıştı. Tankut ta sana karşı bi sempatim var karakterini de beğeniyorum ama senle bir ömür geçer mi onu bilmiyorum dedi.

 
Ayça - Emre

Ayça kırmızı odaya ilişkisini devam ettirdiği Emreyi çağırdı.Emre Ayçanın kıyafetlerinden dolayı Ayçaya sitem etti. Teyzemin karşısına bu şekilde mi çıktın dedi. Ayça da kıyafetinin talihsizliğe uğradığını ve bunları giymek zorunda kaldım dedi.

 
Daniela - Serhan

Daniela Serhan'ı görüşmeye çağırdı. Serhan Danielaya hareketlerine biraz dikkat etmesini söyledi içerde yaptığın hareketler hoş değil dedi. Daniela ben seninle ilgili herşeyi sana sormak istiyorum şu anda  benimle ilgili ne düşnüyorsun dedi. Serhan da erken olduğunu söyledi. Şu anda sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum dedi.

 
Melis - Erdem

Melis kırmızı odaya Erdem'i çağırdı. Erdem Melise kendisinin çok sevdiği bir şarkının sözlerini yazdığı bir kağıt verdi. Erdem Melise Daniela ile yaşadığı tartışmayı sordu ve orada beni savunman çok hoşuma gitti dedi.

 
Duygu - Murat

Duygu kırmızı odaya yine her zamanki gibi Murat'ı çağırdı. Duygu kafasındaki soruları Murat'ı sordu ve Murat da belkide bizim için hayırlısı böyleymiş her şerde bir hayır vardır dedi.

  
Ceyda - Murat

Ceyda kırmızı odaya Murat'ı çağırdı. Ceyda Murata kendisini dertleşmek amacıyla çağırdığını söyledi. Muratta Ceydaya öfkeni kontrol altına alman lazım kendini firenlemeyi bilmen lazım dedi.

Güncelleniyor....

Sizin yarışmadaki favoriniz kim hangi adayı beğeniyor ve destekliyorsunuz. Yorum ve görüşlerinizi yorum bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz.

4 kasım kısmetse olur, 22.bölüm kısmetse olur, kısmetse olur bugün neler oldu, kısmetse olur kırmızı oda, kısmetse olur yarışmacıları

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.