Header Ads

relax tone

KEÇEDEN ARABA KAPI SÜSÜ








Şablonlu kapı süsü.
Şablonlu keçe araba kapı süsü.
Bebek ve çocuk odası kapı süsü.
Erkek çocuk kapı süsü    Biraz geç oldu ama Aralık ayına ben de kapı süsümle merhaba demiş olayım
    Ağustos ayın da hazırladığım bir  kapı süsü   ancak sırası geldi:))
    Hazırladığım bu  keçe kapı süsünün tasarımı bana aittir.
    Sert kartona arabanın şablonunu çıkardım ilk önce , bunun için çarşaf ,gecelik kutularını kullanırsanız şablonlarınızı oldukça uzun süre saklayabilirsiniz oldukça sert kartonları var.
    Harfleri ve  tüm aksesuarları  hazırladıktan sonra yapımına geçiyoruz.
   Siyah keçe ve açık mavi keçe kalın keçelerden kullandım kalıplarla ana temayı kestikten sonra makine de diktim  diğer minik parçaları da hepsini makine de diktim.
     Kenar süsleri sıcak silikonla yapıştırdım.
     Arka kısmından görüntü almayı unutmuştum o zaman Diyarbakır'a gitmeden 2 gün önce yapıp teslim etmiştim :)
      Hem üst harflerin olduğu yerin hem arabanın arkası temiz olması için siyah keçeyi astar gibi yapıştırdım.
      Önceki  keçe duvar süsü  ve kapı süslerimden bazıları
    BURADA  BURADA BURADA  BURADA    
_______________________________
      Canlar, Balıkesir'e pazartesi gidip  cuma gece döndüm,  Dünürümün safra kesesi ameliyatı  başarılı geçti 3.gün evine çıktı durumu maşallah gayet iyi .
      DURU'cumla da güzel vakit geçirdik  maşallah etrafına karşı daha ilgili  daha bir değişmiş geldi  fıstığım:) ay sonuna doğru  geldiklerin de  tekrar görüşeceğiz inş:) Sizlerin geçmiş olsun dilekleri için çok teşekkür ediyorum istekleriniz üzere de miniğimi miss miss  kokladım gıdışından:))

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.