Header Ads

relax tone

FERRARİ' SİNİ TANITAN BADEM :))))



                                 
                                Fotoğraf çok olunca bol bol kolaj yaptım  bizim 3 kırmızı şimşek bildiğin galeri havasın da oldu:))))))))))





     Galeri sahibimiz BADEM beye  tanıtımlara olan katkısı için teşekkürler:)))))))
     Çekim yaparken merakından ölecek mübarek her yerden kuyruğu poposu derken  her kareye girdi:)) ben de bir ani gifle hepsini bir yere topladım:)

    Sevgili Aslı  ASOSH un açıklaması ile ördüğüm  kırmızı şimşek MC QUEEN  Ferrari lerim sizlerle:)
 Aslı'm  çokkk teşekkürler canım  genelde doğaçlama  yapmaya çalışıyorum ama  bu arabayı gözüm yememişti.
 Arabayı örerken anlatım araların da  kendisine gelen yorumlara cevaplarında ki püf noktalarına da dikkat ederek ördüm.
  Aslı'cım ben tabanlarına karton koymadım yıkanırsa dağılmasın diye onun yerine röntgen filmlerinden iki kat kesip alt tabana diktim hem bükülebiliyor hem yıkanabilir.
 Ferrari'lerin ikisi Ankara yolcusu yeğenlerim Barkın ve Deniz'e  yılbaşı armağanlarından biri .  Bereler ördüm  onlara  ,resimlerini çekmedim  çekince onları da yayınlarım:) ,biri de Kütahya yolcusu olacak.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.