Header Ads

relax tone

Yaz Tatili Ne Zaman Bitiyor? Okullar Ne Zaman Açılıyor?

Yaz Tatili Ne Zaman Bitecek? Okullar Ne Zaman Açılacak?

En çok merak edilen yaz tatili okullar ne zaman açılacak? Yaz tatili ne zaman bitecek? ve 2016 okullar ne zaman açılacak? sorularının yanıtları Haberlero olarak sizler için araştırdık.

2016-2017 Eğitim Öğretim yılında 17 Haziran 2016 tarihinde yaz tatiline girip kapanan okullar konusunda Milli Eğitim Bakanı açıklama yapmıştı ve okullar tatil olmuştu. Asıl soru, öğrencilerin kafasındaki yaz tatili ne zaman bitecek, okullar ne zaman açılacak soruları yanıt buldu ve MEB yeniden bir açıklama yaparak 2016-2017 Eğitim öğretim yılının son devresinin 19 Eylül Pazartesi günü okulların açılacağını resmi olarak duyurdu.

yaz tatili ne zaman bitecek, okullar ne zaman açılacak gibi soruların bütün yanıtları Haberlero internet sitemizde...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.