Header Ads

relax tone

Futbolcu İbrahim Toraman'a Hapis Cezası

Futbolcu İbrahim Toraman Hapis Cezası

Eski bir futbolcu olan İbrahim Toraman, eşi Eylem Toraman ile aralarında geçen sözlü bir münakaşa da "Sen benim yokluğumda eve nasıl erkek alırsın." şeklinde bağırarak ve karşılıklı olarak birbirlerine vurarak yaraladıkları iddiasıyla "Eşe karşı kolay yaralama" suçundan yargı süreci başladı.. Mahkeme ise, duruşmaya katılım göstermeyen müşteki-sanık İbrahim Toraman'ın zorla getirilmesi kararını çıkardı.

Anadolu 66. Asliye Ceza Mahkemesindeki ilk duruşmaya katılım göstermeyen müşteki İbrahim Toraman, diğer müşteki sanık Eylem Toraman ve avukatı oradaydı. Kimlik tespitinde eylem hanım, evli ve 1 çocuklu olduğunu belirtti. Eylem Toraman ifade verirken, eşi İbrahim Toraman'dan şikayetçi olduğunu dile getirerek, zaten aramızda devam eden bir boşanma davası süreci vardı dedi.

Olay tarihinde İbrahim Milano şehrine gezmeye gitmişti. Evde ise annem, babam ve eşimin yengesi ile birlikte oturuyorduk, o sırada perdeler için bir tamirci geldi ve işini bitirip gitti. Eşimle telefonda konuşurken perdelerin tamir edildiğini söylediğimde, "Sen benim yokluğumda eve nasıl erkek alırsın." dedi ve evde yalnız olmadığımı ailemin yanımda olduğunu söylememe rağmen Milano dönüşü beni ölesiye dövdü, dedi.

Kucağımda çocuk olmasına rağmen, yüzümü yumruklayarak beni yere düşürdü ve düşerken başımı yere çarptım. Saçımdan tutarak beni darp etmeye devam ediyordu, kendimden geçtim ve olay sonrasında babamı arayıp yardım etmesi gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum. diyerek ifadesine son verdi.

Mahkeme İbrahim Toraman'ı 3.5 yıl kadar hapis istemiyle yargılayacak...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.