Header Ads

relax tone

TV yıldızı Scarlett Moffatt’ın inanılmaz değişimi

İngiltere’nin ünlü reality şov programı Gogglebox’la tanınan 25 yaşındaki TV yıldızı Scarlett Moffatt’ın geçirdiği değişim çok konuşuluyor.

Genç kadın, nisan ayından itibaren kilo kaybetmek için yoğun bir diyet ve egzersiz programı uyguluyor ve sosyal medya hesaplarında bu değişimi paylaşıyor. Doktorlar tarafından daha fazla kilo alırsa diyabet hastalığına yakalanacağını duyduğu günden beri bu konuda oldukça büyük bir çaba gösteren genç kadın, 5 ayda 20 kilo vererek herkesi şaşırttı: ‘Ben kendimi fazla kilolu olarak biliyordum. Ancak kontrol için doktora gittiğimde obez olduğumu öğrendim ve şoka girdim.’

Gerçek bir koltuk minderiyim, inanın bana ben yapabiliyorsam herkes yapabilir’ diyen genç kadının takipçileri ise, Moffatt’ın son paylaştığı fotoğraftan sonra ona ‘Daha fazla zayıflama, senin için endişeleniyoruz, yakında yok olacaksın’ benzeri mesajlar yazıyor.

Moffatt, geçirdiği değişimi sosyal medya hesaplarında paylaşması konusunda da şöyle diyor: ‘Bu hem bana hem de beni takip eden insanlara ilham veriyor.’

İşte TV yıldızının inanılmaz değişimi...


 



 


 

 

 

 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.