Header Ads

relax tone

Olimpiyatlara damga vuran genç güzel! Olay yarattı...

Rio'ya damga vuran 22'lik Porto Rikolu Monica ile tanışın!
Porto Riko'lu tenisci Monica Puig, Rio 2016 Olimpiyat Oyunları'nda altın madalya kazandı. 22 yaşındaki güzel sporcu başarısının yanı sıra çekiciliğiyle de dikkatleri üzerine çekiyor...
Dünya 2 numarası Alman Angelique Kerber ile finalde karşılaşan Monica Puig, 6-4, 4-6, 6-1'lik setlerle rakibini 2-1 mağlup etti.

Altın madalyayı kazanan Puig, "Bunu ülkem için başardım"

Monica Puig: "Benim için inanılmaz bir duygu. Altın madalyayı kazanırsam, harika bir başarı olacak" şeklinde konuşmuştu.

Puig: "Ülkemin bu madalyayı ne kadar istediğini biliyorum. Önemli olan ben değil, Porto Riko" ifadelerini kullanmıştı.

Puig: "Ülkemin bu madalyayı ne kadar istediğini biliyorum. Önemli olan ben değil, Porto Riko" ifadelerini kullanmıştı.

 

 

 



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.