Header Ads

relax tone

Kendi Hayatımızı Askıya Alıyoruz!

    



   💛💛Herkese merhaba! Son dönemlerde blogum ne kadar da yavan..İki güne bir yazı yazıp hevesle paylaşırdım ama şu ara her şey üst üste geldi sanırım. Sınavlar,yurtdışı misafirleri,hastalık...Aklımdan geçen bir çok şeyi yazmaya vakit bulamaz oldum. Ne zaman yazmaya başlasam ya kafam dağıldı ya da zaten vaktim yoktu.

     🔍Bugün bu dönemlerin üstüne bir yazı yazmak istedim. Kendime,sosyal medyaya,aileme ve arkadaşlarıma ne kadar vakit ayırabiliyorum ? diye düşündüm. 

  📱 Son zamanlarda sosyal medyanın her yerde olduğunu görmemek mümkün değil. İşini sosyal medyadan yapan, arkadaşlarıyla sadece internet aleminde konuşan,hatta alışveriş için bile dışarı çıkmayan birazcık tek düze tipler haline geldik. Kim bilir bu konu hakkında ne kadar çok yazı yazan olmuştur blog aleminde. Bunların hepsi hayatımızı kolaylaştıran,renk katan,düzgün kullanımda öğretici olan şeyler ama hayatımın merkezine aldığımı gördüm ve iş biraz değişti. Evin içerisinde aileme, dışarı ortamlarında arkadaşlarıma hatta kendi isteklerime vakit ayıramaz oldum. Okumak istediğim bir çok kitap,izlemek istediğim film,dizi, gezmek istediğim, yapmak istediğim şeyler varken bir türlü vakit bulamıyorum. Ama sosyal medyaya her an ulaşabiliyorum.Sanki zaman mekan kavramı orada yok. Beş dakika bakayım diye girdiğim hesaplarımda bir saat iki saat rahatlıkla vakit geçirebiliyorum.Halbuki verimsiz bir zamanı orada harcamak yerine istediğim her şeye vakit ayırabilirim. Berbat bir şey! Telefonu haberlere bakmak,işinizle ilgili yardım almak vs, dışında daha çok kullanıyorsanız bu kısma dikkat ; 
📢📢Bu durumu göz önüne aldığımda buna bir dur demek için kendimce karar verdim. 
📌Haftada en az bir kitap okumak.
📌Günde en az bir saat spor yapmak.
📌Sosyal medyanın beni etkilemesine izin vermeden(Fast food videoları,fotoğraflar) Sağlıklı beslenmek.
📌Arkadaşlarımlayken sadece onlara odaklanmak,yüzlerine bakarak konuşmak.
📌Evde ailemle daha fazla vakit geçirip, sohbet etmek....
Başlıca kararlarım bu şekilde ki saysam daha bir süüürü çıkar. 

Bu yazıdan sonra umarım sizde kendinzice bir takım kararlar almışsınızdır.Fikirlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum!
Sağlıklı,huzurlu,mutlu,sosyal medyadan uzak,samimi bir hafta diliyorum herkese,iyi günler ♥

Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.