Header Ads

relax tone

Alışveriş| Renkli Saç Boyası


    Heeerkese merhaba! Bugün sizlere küçücük bir alışverişimden bahsedeceğim. Genel anlamda takı içerikli bir alışveriş oldu.Detaylar aşağıdaa

➠Yapı olarak takmayı takıştırmayı çok seviyorum. Biraz süslü biriyim.(Yakın arkadaşlarım bu kısımda biraz mı diye haykırırdı) O yüzden özellikle yaz aylarında küpe,yüzük,kolye çok fazla kullanıyorum. Bir kaç aydır halka küpelere takmış durumdayım. Boy boy takıp kullanıyorum. Rose Gold renginde bir tane istiyordum bu şekilde set halde bulunca alayım dedim. Avantajlı oldu benim için.




🍒Yukarıdaki top küpeleri de severek kullanacağım ama en sevdiklerim ortadaki altın sarısı ve en sağdaki rose gold halka küpeler.



   🍩Kırılan şahmeranımın yerine bunu buldum ve fiyatı neredeyse bedava gibi geldi çünkü önceden aldıklarım daha pahalıydı.Parlak taşlarla dizayn edilmiş ortasında yine parlak taşlarla bir nazar boncuğu olan altın sarısı bir şahmeran. Bugün taktım çok rahat ve sağlam.

🍓Ya çok güzel bir çanta aldım ama rengini fotoğraflara asla yansıtamıyorum.Rose gold çok tatlı,fotoğraflardaki gibi pembiş değil. Ama pembişte olsa çok güzel bence mavisi falan yoktu olsaydı onu da alabilirdim.Dışı böyle 'Tırtıklı tırtıklı' Detayları altın sarısı.

 

🍏İçinde iki dışında da bir tane fermuarlı kısımları var aşırı kullanışlı oluyor. Çantama bir sürü şey koyabiliyorum. Ve kirlendiği an silince çıkan bir yapısı var.Alışverişimin gözdesi bu çanta olduu!



 🐠Takıları çok sevdiğimi yazının başında söylemiştim bir küpe dahaa.Hepsi aynı renk gibi görünse de mavi-turkuazın bir kaç tonundan oluşan boncuklarla ve iplerle hazırlanmış bir küpe.Severek takacağıma eminim.



    🍕🍔  Son zamanlarda etrafımdakileri sürekli saçımı boyayacağım ne yapsam turuncu istiyorum,renkli istiyorum diye darlıyordum. Tamamen tesadüfen karşıma Loreal'in bu colorista serisi çıktı karşıma.Alışveriş bitmişti ve öylesine geziniyordum.Rengi çok güzel görünüyor.Saçlarım sarıya yakın bir tonda o yüzden rengini de güzel yansıtacağını düşünüyorum.Önce ailede bir tutam boyatmak istememle başlayan bu konuşma şu anda dipten uca fuşyaya boyamaya kadar geldi. Bakalım neler olacak,bir kaç yazı sonrasında göreceğiz :))) Fiyat:25 TL

HEPİNİZE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM ♥


  1. Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.