Header Ads

relax tone

Loreal Paris 3 Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli

     



     Merhaba! Bu yazıda inceleyip,yorumladığım ürün Loreal Paris markasına ait Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme jeli.

    Makyaja ilk başladığım andan beri makyaj temizleme jelleri bende bir alışkanlık haline gelmiş durumda.Yüzümün tamamen temizlendiğini,arındığını hissediyorum psikolojik olarak 😄

   Benim elimdeki ürün Normal ve karma ciltler için olanı.
  VAATLERİ:
♣Cildi arındırır.
♣Gözenekleri temizler.

♣Cildi tazeler.
♣Temizleyici aktifler ile zenginleştirilmiş transparan yüz yıkama jeli gözenekleri temizler ve yoğun bir ferahlık sağlar.


       Şimdi gelelim vaatleri gerçekten yerine getiriyor mu? Ne işe yarıyor? konusuna..


Temizleyici jeli kullanmadan önce cildinizin ıslak olması gerekiyor.
 Önce yüzümü yıkıyorum,jeli avuçlarımda köpürtüyorum yüzümü jelle yıkıyorum.Göz kullanımı için uygun bir ürün herhangi bir sorun yaratmaz.

      Waterproof maskaralar veya normal maskaraları kirpiklerimden çok güzel bir şekilde çıkarıyor ve kirpiklerimi hiç dökmüyor.Ağır makyajların %75 ini gayet iyi çıkarırken doğal,günlük makyajları %85 hatta 90 diyebileceğim kadar temizliyor. Gözeneklerde gözle görünür bir temizlenme olsada siyah nokta vs. temizleyici bir ürün değil orta seviyede beklentiyi karşılıyor.Yıkadıktan sonra cildi yumuşacık yapıyor ve bir süre parlaklığını koruyor.Kokusu ise gerçekten temizlenmiş hissettiriyor! 


      Cildim yağlı da denemez kuru da T bölgesi hafif yağlı karma bir cildim var. Bir kaç blogta da okuduğum gibi bendeki tek olumsuz yanı dudak kenarlarımda ve yüzümde kuruluk yaptı ve kabuklanıp kalktığını gördüm. Deriyi yenileme,ölü deriyi atmak amaçlı iyi midir o konu da biraz kararsız kalsam da sanırım ürün artık nemlendirici ile set halinde satılıyor. Yani kullandıktan sonra üstünde nemlendirici geçince hiç bir sorun kalmıyor!♥

  AŞAĞIYA YORUM BIRAKIRSANIZ SEVİNİRİM, İYİ GÜNLER ♥

Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.
     

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.