Header Ads

relax tone

Gezinti,Rossman Alışverişi | Aldıklarım-Almadıklarım


Merhaba!Biraz yürüyüşün ardından Rossmana gidip alışveriş yaptım. Neler aldım göreliim.
❤Ojesiz dışarı çıkmayanlardanım.Top coatla birlikte üç tane oje aldım. Note, Alix Avien ve pastel markalarına ait. 
👉 Note un ojesini çoook beğendim tırnakta çok güzel duruyor gerçekten.
Numaralar;
*Note:39 Antique Copper

*Alix Avien:164-Sadece simden oluşuyor-
*Pastel:01

❤Kasada yan tarafta kulaklıkların indirime girdiğini gördüm iPhone kulaklıkların gereksiz pahalılığını hepimiz biliyoruz,görünüş olarak birebir aynı diyebileceğim halini görünce hevesle aldım. Değişik çeşitleri vardı beyazı olmayınca renklilerinden bir tanesini aldım.

❤Aralarındaki tek fark yeni aldığım kulaklığın arkasında apple işareti olmaması,maalesef fotoğrafta ışıktan çıkmamış.Açıkçası ses olarakta çok farklı olacaklarını zannetmiyorum kulaklık altı üstü :D


 Şimdi geleliiiim almadıklarım ama almayı düşündüklerimeee

❤Flormarın 231 numaralı bu dudak kalemini çoook beğenmiş olabilirim hatta elime dudak resmi bile çizmiş olabilirim :D Ama hiç açılmayanını bulamadım,alamadan evime döndüm...

  

❤Loreal'in Botanicals Fresh Care serisinden Kişniş Güç Kaynağını annemin saç dökülmesi çok fazla azaltmak ve saç çıkartmak amaçlı sormuştum. Bana bu şampuanı önerdiler.Şampuanın kabı %100 geri dönüşümlü şöyle diyeyim içeriği de doğal özlerle yapılmış. Ama araştırmayı düşünerek almadım.

DİPNOT:Saç dökülmesi için herhangi bir önerisi olan güzel arkadaşlarım yazarsa çok memnun olurum 💕

İYİ GÜNLER DİLERİM..♥

Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.




Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.