Header Ads

relax tone

KALP'Lİ AJURLU ÖRNEK AÇIKLAMASI

           
                                             Kalpli Örneğimiz


        Burada baş aşağı görüntüsünü çektim:)

                     
                                        Örneğin tersi

                            Ve yakından görüntüsü.
Kalplerin iç içe gibi görünmesi örnek bitiminde ki  tamamını ters dönüş yüzündendir

KALPLİ ÖRNEĞİN AÇIKLAMASI:

Bu güzel örnekten arkadaşım örüyor çok beğenip küçük bir parça çıkarıp   örgü ören blog canlarla paylaşmak istedim  başka adı var mı bilmiyorum ama görüntüsü itibari ile ben Kalpli örnek dedim:).
Örneğin arkası da farklı güzel iki tarafı da kullanılabilir bir örnek.
Siz de ilk önce böyle küçük bir parça çıkarın inanılmaz kolay ve seri giden bir örnek.
 Ben  Bravo'nun  Antibakteriyel orta kalınlıkta bir ip ile 4 no şişle çıkardım , angora olsun  akrilik ipler olsun hepsinde de çok güzel görünüyor.

Örmeyi düşündüğünüz yelek ,kazak ,hırka ya da bebek örgüleri her ne olursa yeterli ilmek sayınızı şişe alın .
Her aldığım da eksik çıkıyor ipi ayarlıyamıyorum derseniz,you tube kanalım da video hazırlamıştım   BURADA   bu yöntemle ister  10 ister 100 ilmek atın.
 Örnek kurulurken şişin iki tarafında 4 er  ilmek olacak(örneğin düzgün ilerlemesi için)

 Ben 31 ilmek üzerine kurarak anlatıyorum .
 1 -2-3-4.sıralar : 4ters +( 9 düz + 5ters + 9 düz  ---->devam eder) + 4ters
 Dönüş sırası:  düzü düz tersi ters  geldiği şekil de  örüyoruz.

 5.sıra :1 ters  +1 düz + 1 artır(dola) +2 ters + 1 sağa kes(eksilt)  +7 düz+ 1sola kes+5 ters+ 1 sağa kes + 7 düz+ 1 sola kes+ 2 ters+ 1 artır+1 düz+ 1 ters
  -dönüş-
 6.sıra :1 ters + 2 düz + 1 artır + 2 ters + 1 sağa kes +5 düz+ 1 sola kes + 5 ters + 1 sağa kes + 5 düz + 1 sola kes + 2 ters +1 artır+ 2 düz + 1 ters.
   -dönüş-
7. sıra : 1 ters + 3düz + 1 artır +2 ters + 1 sağa kes +3 düz + 1 sola kes + 5 ters + 1 sağa kes + 3 düz + 1 sola kes + 2 ters + 1 artır + 3 düz + 1 ters
  -dönüş-
8. sıra : 4düz+ 1artır + 2 ters + 1 sağa kes + 3 ilmeği bir kere de al + 1 sola kes + 5 ters + 1 sağa kes + 3 ilmek birlikte ör + 1 sola kes + 2 ters + 1 artır + 4 düz.
 Örnek tamamlandı 
Burada ki dönüş önemli sonuna kadar ters öreceğiz
Her örnek tamamlandığı sıranın dönüşü tüm ilmekler ters örülecek.
Buradan sonra 1. sıradan itibaren  örnek tekrarlanıyor.
Yaptığım açıklama örnek çıkarırken  ben gibi:))) zorlananlar için   ajurlu örnek çıkarma da usta olanlar direkt fotoğraflardan da çıkaracaklardır eminim:))

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.